جفت خلفی یعنی بده

۷ پاسخ

من خلفی هستم از هفته های پایین زود حرکت بچه رو حس کردم، الانم که شاهد بندری زدناشم🤭🤭

نه، عزیزم خیلی خوبه حرکات بچه رو بهتر متوجه میشی

نه من خلفیه نشنیدم بد باشه

خلفی بهترین نوع جفت هست

خلفی خیلی هم خوبه حرکات رو زودتر میفهمی

یعنی جفتت پشت بچت هست برای همین بچت جلو شکمته و حرکتاش زود حس میکنی گوگل سرچ کن....

واقعا چه سوالا😐😐😐😐جفت یا خلفی هستش یا قدامی یا سر راهی سر راهی بده

سوال های مرتبط

مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ضحی مامان ضحی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان محمد مهرداد. مامان محمد مهرداد. هفته هجدهم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا ۸ ماهگی
مامان gandom❤🌾 مامان gandom❤🌾 ۸ ماهگی
مامان دِوین مامان دِوین ۶ ماهگی
مامان نخود🤱👼🏻 مامان نخود🤱👼🏻 ۷ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد