۴ پاسخ

قشنگم بستنی و یا کباب کوبیده بخور از همه چی بهتره

من خوردم ۳۳ هفته ۱۵۰۰ بود ۳۸ زایمان کردم ۳ کیلو میزان بود البته این وسطا ۱۰ روز اینا نخوردم پودرو
پودر انترامیل استاندارد موزی بگیر بخور روزی دو یا ۳ بار در روز ترجیحا با شیر
بعد صبحانه و بعد شام

منظورت پودر لیدی میله؟

من دکارم لیدی میل گفته بود بخورم چون وزن نینیم کم بود تو سی هفته ولی الان دیگه گفت نخور

سوال های مرتبط