قشنگم بستنی و یا کباب کوبیده بخور از همه چی بهتره
من خوردم ۳۳ هفته ۱۵۰۰ بود ۳۸ زایمان کردم ۳ کیلو میزان بود البته این وسطا ۱۰ روز اینا نخوردم پودرو
پودر انترامیل استاندارد موزی بگیر بخور روزی دو یا ۳ بار در روز ترجیحا با شیر
بعد صبحانه و بعد شام
منظورت پودر لیدی میله؟
من دکارم لیدی میل گفته بود بخورم چون وزن نینیم کم بود تو سی هفته ولی الان دیگه گفت نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.