ن.
نه بیستم دیگه
اونایی که اخر کد ملیشیون صفر و یک و دو خست ریختن ع مال ما سه هست بیستم میشه
😂😂😅فقط اخری ک نوشتی
اگه مال سرپرست دو پس ریختن برو بگیر ما خودمون دهکمون هفت بود ولی دیگه از رو دهک نیست اخره کد ملی ما دو بود رفتیم الان خرید کردیم دیگه بر اساس اخرین رقم کد ملی
اونا ک سرپرستن و اخره کد ملیشون صفر یک یا دو هست حق برداشت دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.