۵ پاسخ

ن.

نه بیستم دیگه
اونایی که اخر کد ملیشیون صفر و یک و دو خست ریختن ع مال ما سه هست بیستم میشه

😂😂😅فقط اخری ک نوشتی

اگه مال سرپرست دو پس ریختن برو بگیر ما خودمون دهکمون هفت بود ولی دیگه از رو دهک نیست اخره کد ملی ما دو بود رفتیم الان خرید کردیم دیگه بر اساس اخرین رقم کد ملی

اونا ک سرپرستن و اخره کد ملیشون صفر یک یا دو هست حق برداشت دارن

سوال های مرتبط

مامان روژان☺️ مامان روژان☺️ ۱۳ ماهگی
مامان ♥️نلین و فندق🥰 مامان ♥️نلین و فندق🥰 ۱۷ ماهگی
مامان ♥️نلین و فندق🥰 مامان ♥️نلین و فندق🥰 ۱۷ ماهگی