خانما حرکت بچه چجوریه چه حسی داره

۵ پاسخ

مثل ماهی حرکت می‌کنه

مثل حباب میترکه.ضریه میزنه

خیلی قشنگههه دستت رو بزار روی گونه ات بعد از توی دهنت زبونتو به گونت فشار بده دقیق مثل اونه

میگن اگ دختر باشع مثل‌ماهی لیز میخوره
اگ پسر باشه مثل حباب میترکه یا ضربه میزنه
راست و‌ دروغشو دیگ نمیدونم😂ولی من بچم پسره دقیقا مثل ترکیدنه حبابه چندبار پشت هم ی نقطه انگار حباب میترکه
ی حسی مثل نفخ داشتنه ولی وقتی متوجه بشی تفاوتشو میفهمی
بعضی وقتاهم شبیه ضربه زدن های ارومه

مثل حبابه
ببین مثل نفخ شکمِ ولی خودت متوجه میشی بچس خیلی باحاله

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان 🩵✨آرتا و آریا✨🩵 مامان 🩵✨آرتا و آریا✨🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پیسمل پیسملی مامان پیسمل پیسملی هفته سی‌ام بارداری