۷ پاسخ

مگه دکترتون تو هر ویزیت نمیگه دفعه بعد کی برید؟ دکتر من بر اساس شرایط هرکسی وقت میده یکی هست سن بارداریش مثل کنه بهش گفت ۴ هفته دیگه بیا بچه من ریز بود گفت ۳ هفته دیگه بیا

😂من هیچکدوم از این کارا نکردم اخرین باری ک دکترم رفتم ۲۹هفته بود فکر کنم

اصلا بمن نگفت دکترم😕

ان اس تی به صورت روتین نیاز نیست
من ۲۸ رفتم، دکترم‌گفت بعدی ۳۲ هفته بیا

از ۳۰ هفته به بعد من هر دوهفته رفتم سونو میشدم ۶ روز مونده به زایمانم ان اس تی ندادم نمیدونم چجوریه کلن

تا ۳۰ هفته ماهی یکبار
از ۳۰تا ۳۸ هفته ماهی دوبار
البته اگر مشکل خاصی ندارید

دکتر من گفتع دو هفتع ی بار

سوال های مرتبط

مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم و ساجده مامان تو دلیم و ساجده هفته بیست‌وپنجم بارداری