۸ پاسخ

آره عزیزم ما دیشب خرید کردیم

چرا برنامه شمیم نمیاد

دیگه با دهک بندی نیست اگ اخر کدملی سرپرست 0 1 2 هست میتونی امروز برداری باقیش میمونه برای 20 و 25 ماه

این سری براساس رقم آخر کد ملی سرپرست خانوار میدن الان نوبت۰ـ۱ـ۲ هست

اره ولی فک‌کنم گفتن بر اساس رقم اخر کد ملی هستش‌

ن گلی الان هر کی آخر کدملی هاشون ۰ و ۱ و ۲ هست کالا برگ اومده طبق اهر رقم کد ملی ها

این مرحله دیگه به دهک‌ بندی نیس اونایی که آخر شماره ملی ۰.۱.۲ هستن شارژ شده

شارژ شده ولی نمیدن قانون جدید اومد عکس می‌زارم بخونش

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس🐣🤰😍 مامان آرتمیس🐣🤰😍 ۲ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۲ سالگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۲ سالگی