من فقط یه شلوار لی خریدم ۱۲۰۰🫤قیمتش خیلی خوبه این
قیمتش خیلی خوبه من برا پسرم دورس شلوار گرفتم ۱۶۸۰
من سفر رفته بودم قم یه مرکز پخش پیدا کردم که لباسشویی میگفت از خیابون بهار میاره و شلوار جین و بیلر جین و کتان و ... همه ۲۷۰
شلوار جین تابستان از اونجا گرفتم ۲۷۰ راضی بودم
رفتم بیلر و ... عید هم از اونجا گرفتم
بیلر برند بهار کیدز رو ۲۷۰ میداد در حالیکه من همین برند رو پارسال عید ۴۰۰ خریدم
مبین کیدز اسمش
اره قشنگه
اینا شد ۱۲۸۰برا من
ببین پوشاک مهران هستش اینستا قبلا پیج داشت الانم ایتا گروه دارن قیمتاش خیلی مناسبه
ادرسش کاشمره سر کوچه خودمونه
قشنگه ولی اون خرسی ک رو لباس هست نمیزاره لباس قشنگ وایسه دخترم ی مدل اینحوری داشت خرسه لباسو میکشه بالا
مبارکش باشه به شادی بپوشه قشنگه عزیزم
https://eitaa.com/pooshak_fandoghche
فک کنم نشه لینکشو فرستاد این شمارش و کانالش بهش پیام بدی میفرسته برات
س تا رنگ اولی ک فرستادم طوسی بود دومی ک کیفیت هست اجری قهوه ای فک کنم باشه و این سبز
اره قشنگه قیمتشم خیلی خوبه
کیفیت شلوار
کیفیت لباسش
از کجا، قیمت هر دوش 1180
خیلی خوبه قیمتش من ی شلوار جین چندماه پیش گرفتم 1200
قشنگه ولی ببین میاد بهش این رنگ مثلا این رنگ اصلا ب دختر من نمیاد
اگه جنس شلوارش جین واقعی باشه طرح جین نباشه خوبه.
قیمتش خیلی خوبه من اینجا ست همینجوزی دودویست میگن
ی پیج دارم 1/50میگ میخای بفرستم برات؟
الان بخوای پول پست هم بدی بیشتر میشه
و اگ اونو پول پست بدی شاید همینقد دربیاید برات کلا
ست هستن؟؟
ب خوشی بپوشه ان شاءالله❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.