لباسای عید دخترم چطوره بنظرتون قشنگه؟

تصویر
۲۲ پاسخ

اره قشنگه خودش قشنگه🥰

مبارکه.
عزیزم یخچالت دودیه؟
راضی؟
من استیله دلم دودی میخادیامشگی

ننهههه 🥹😍دختر فقط دامن پیراهن حیف هوا سرده باید شلوار بپوشن 😍😍😍

ای خداااا چقدر نازه ماشاالله خیلی بهش میاد 😍🫂😘

اره عزیزم خیلی😍😍😍خدا یه روزی بهم دختر بده اسمشو مایسا میزارم🥹🥹

هم‌خودش قشنگه هم لباساش❤️

لباساش قشنگن ولی خودش قشنگتره💋

آره عزیزم
چند شد قیمتش

ای ننه خیلی گوگولیه❤️

منم از این شلوارا خریدم برا دخترم😍

خیلیییی ناز نازیهههه

واییی چه قرتی😍😍😍

اره خیلی گشنگه

ای جونم 😍🥲 خیلی مبارکه

خودش قشنگتر از لباسشه🥰🥰🥰🥰
مبارکش باشه خیلی قشنگه ☺️

اوووف جون تیپو

ای جانم ماهه ماشالا هم خودش هم لباسش 😍

خیلی خوشکله هم خودش هم لباسش مبارکه عزیزم😍😍😍

مبارکشههههه😍❤️😍❤️

خیلی قشنگه مبارکش باشه همین یه دست رو خریدی یان

خداحفظش کنه خیلی بامزس♥️

ای جان ، خیلی مبارکش باشه 😍

سوال های مرتبط

مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی
مامان طاها۵ساله
ونورا مامان طاها۵ساله ونورا ۱ سالگی
مامان اوکتای مامان اوکتای ۱ سالگی
مامان سید مهدیار💚 مامان سید مهدیار💚 ۲ سالگی
مامان امیر عباس ♥️ مامان امیر عباس ♥️ ۱ سالگی
مامان مهرسام🩵🤱🏻 مامان مهرسام🩵🤱🏻 ۱ سالگی