۱۲ پاسخ

نوش جووونش😍😍

عزیزم خودش میخوره؟
خیارا نمیمونه تو گلوش
همش میخوام اینطوری بهش غذا بدم میترسم

توش رب زدی

نوش جونش خیلیم عالی

مگه میتونه خیار بخوره؟؟

میشه منو راهنمایی کنید الان چی درست کنم برای پسرم میخایم بریم افطار چی درس کنم ببرممم😭😭😭

یا خدا روغنو

خیار زیاد بهش نده کلن کالری نداره

خیار میتونه بخوره

ارغوانم املت خورد امروز

املت و خیار مصموم نمیشه؟؟؟

الهی 😍😍😂

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۲ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان گومبولی مامان گومبولی ۱۶ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی