دخترا نمیتونم ازالان کمکی بدم به پسرم؟؟؟

۴ پاسخ

من ک چند روزه شروع کردم

۴ ماهش تموم شده؟؟
دکتر بچه های من گقت ۴ ماهش تموم شد با فرنی شروع کن که با آب درست شده
غلظتش هم آبکی باشه زیاد سفت نباشه

نه دیگه خیلی زوده واقعا

اگه رفلاکس داره یا وزنش کمه بده وگرنه صبر کن ۵ ماهش کامل بشه

سوال های مرتبط

مامان 𝓦𝓸𝔂𝓪𝓷💙✨️ مامان 𝓦𝓸𝔂𝓪𝓷💙✨️ ۱ سالگی
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 ۷ ماهگی