خانما عزیز بعداز سزارین کی مرخص میکنن ؟

۵ پاسخ

دکتر من دوشب نگه میداره روز سوم مرخص می‌کنه

من صبح عمل شدم فرداش مرخصم کردن یه شب نگه داشتن

بستگی به شرایطت داره معولا تا 48 ساعت بعد ترخیص میشی ولی اگه شرایطت خوب نباشه بیشتر نگهت میدارن

من ده شب سز شدم ساعت چهار غروب مرخص شدم

۱روزبعد اگر یبوست نداشته باشی و بتونی راه بری

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان رضا مامان رضا ۳ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی