یه شب نگه میدارن اگه همه چیز خوب باشه فرداش مرخص میکنن
من ۲۴ ساعت
اصولا یه شب عزیزم،ب شرطی کشکم مادر و بچه کار کنه
باید مدفوع کنی بعد فرداش مرخص میکنن
سیزدهم اسفند ساعت هفت رفتم بیمارستان هشت رفتم اتاق عمل. نینی دنیا اومد. شب هم بودیم فردا ظهرش ساعت دوازده هم مرخص شدیم
اینجا 48 ساعت نگه میدارن
من ۲۶ ام شب بستری کردن تا ۲۸ ام عصر
۲۴ ساعت بعد اگه شکمت کار کرده باشه
اگه صبح عمل بشی باید شب بمونی فرداش مرخصی
۲۴ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.