تب پیشونی دخترم خوبه ولی شقیقع هاش داغه ۳۸ هست چیکار کنم

۲ پاسخ

با تب سنج گرفتی ۳۸ بود
اگه اره پس تب داره
چون من با تفنگی میگیرم شقیقه رو میگیدم

عر ۴ ساعت استامینوفن بده

سوال های مرتبط

مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی