من هم شیردوش برقی دارم هم دستی ولی هیچی با دست نمیشه هم تند تر کارت راه میفته هم بیشتر ازش میاد
منم با دست میدوشم.فقط حوله گرم بذار بدوش
من دستامو خیس میکنم از بالا میارم سمت نوک سینه بلد هم خالی میکنم با دست راحت ترم
اره منم با دست میدوشم
آره من چندباری دوشیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.