مامانا به نظرتون جنگ‌تموم میشع خیلی استرس میکشم😔

۹ پاسخ

فقط باید دعا کنیم و از خدا بخوایم که سران کشورها رو هدایت کنه ... اونا تصمیم میگیرن ولی فقط ماها تاوانش رو می‌دیم😢😢😢

بیچاره ماهایی که هم حاملگیمون هم بعد حاملگیمون با جنگ و استرس گذشت🙂
شانس نداشتیم کلا

بیچاره ماها که تپ این دوران مادر شدیم من که بارداریمم تو جنگ بود چقد غصه خوردم برای دخترم که از استرس من اسیب نبینه الانم همش نگرانم بخاطر بجه م اگه خودم بودم فقط واقعا برام مهم نبود کاش تو این وضعیت مادر نمیشدیم خیلی اوضاع وحشتناکیه کاش هیج بچه ای گرفتار این جنگ نشه و صحیح و سالم ازین دوره بگذره

مامانا ترو خدا مسدود نکنید بخدا نیاز دارم ماه رمضان بزارید کسی که داره کمک کنه اگه نیاز نداشتم که نمی گفتم 😪عزيزان من تو گهواره خیلی مدته که پیشتون هستم ولی با اون اکانتم خجالت می‌کشیدم بگم بهتون لباس اگه دارین برای دختر ۲ ماه تا ۱ سال 10 ماه خواهش بدین من خیلی نیاز مندم وقت لباس میخوام اگه برای بچه ها تون کوچیک شدن یه لکه افتاده لازم ندارید بدین لباس ها خیلی گرون شدن واقعا توان خرید نداریم دم عید نوروزه براتون ثواب میشه کفش بچ لباس های بچه ها تونم کهنه بودن عیب نداره من میدم توشون وقت لباس میخواهم نیاز دارم

فعلن ک اعلام کردن میخان زمینی هم حمله کنن🥺🥺🥺

تموم که میشه ولی خدا کنه زیاد طول نکشه زودتر تموم شه....

شما کجایی؟

بنظر من اصلا شبیه ۱۲روزه نیست

ان شالله زودتر تموم ميشه اميدبه خدا

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی