۱۵ پاسخ

آیت الکرسی

یا جواد الائمه فقططططط

خیلی خوبع

تصویر

ایت و الکرسی و توسل به حضرت رقیه خیلی خوبع

یا جواد الائمه ادرکنی

زیارت عاشورا.ایت الکرسی
یا کاشِفُ الکَرب عَن وَجهِ الحُسَین اِکشِف کَربی بِحَقِ اَخیکَ الحُسَین.
فَاللهُ خَیرُُ حافِظُُ وَهُوَ اَرحَمُ الراحِمین.
وَجَعَلنا مِن بَینِ اَیدیهِم سَداََ وَ مِن خَلفِهِم سَداََ فَاَغشَیناهُم فَهُم لایُبصِرون.
صلوات.الا بذکرالله تطمئن القلوب.توکلتُ علی الله.چیز دیگ اینک باهمه وجود بسپر بخدا انقدر قشنگ واست درستش میکنه واست.بگوسپردم ب خودت خودت برام درستش کن ک توبهترمیدونی ومیتونی

یا الله
یا نور
پنج تا صلوات به نیت شهدا(این صلوات و هر جا گیر کنم سریع میفرستم خیلی کارسازه برام)

صلوات

دعای نادعلی و صلوات خاصه حضرت زهرا
واقعا رد خور نداره

فقط ایت الکرسی

من فقط با دعای توسل به شدت حاجت میگیرم

آیت الکرسی

سوره‌یس

صلوات

دعای معراج‌خیلی خوبه عزیزم

سوال های مرتبط