۱۱ پاسخ

بسلامتی منکه درد نکشیده یه روز توی زایشگاه بودم اخرشم دکترم خسته شد من سزا کرد

مبارکت باشه عزیزم ایشالا سلامت باشید هر دو 😍🫂

مببارکککک ب شب بیداران ب شکم گسنگی به خستگیه قشنگ. به نشستن انتظار پی پی ب گرفتن آروغ های نیا. خوش اومدییی🥹💋💋

اگه بچه اولی کلان سیستمشونه مگ چ بچه ای کمک حال مامانش باشع اذیت نکنه منم همینقدر درد کشیدم تابدنیااومد

عزیزم بسلامتی انشالله ب دل خوش🥺❤️

مبارکه عزیزم💐
قدمش‌پر خیر و‌برکت
انشالله زیر سایه پدر مادر بزرگ شه

عع چرا؟؟

من هرجور شد نزاشتم درد طبیعی بکشم

مبارکه چرا ؟

مبارکه

وای شمام مث من شدی من ۲۶ ساعت درد کشیدم😭😭

سوال های مرتبط