۱۳ پاسخ

نترس میمونه فقط چندوقت بستری میشه اگه امپول ریه زده باشی بهتره

اگ امپول ریه زده باشی شرایط بهتره ولی خب نیاز به دستگاه داره

سعی کن به ۳۴یا۳۵برسونی خودت

استرس نداشته باش از ۲۸ هفته به بعد بچه زنده می مونه اگر ریسک زایمان زودرس داری برو امپول ریه بزن اما اگر استرس خودته فقط که اصلا محل نده این استرس ها رو

چرا بی خودی نگرانید اخههههههه

چیزی شده مگه همچین فکری میکنی؟

چرا به زایمان زودرس فکر میکنی

ن بابا

وای منم خیلی استرس اینو دارم😓😓

نه بچه کامله فقط چند روزی میره دستگاه

نه عزیزم نترس یکی از فامیل هامون بچش ۳۲ هفته بدنیا اومد و واسش موند حتی تو دستگاهم نرفت

چرا چی شده

باز بهتر از منه وضعیتت خواهر😭😭منم میگم کاش لاقل به ۳۴ برسم

سوال های مرتبط