۴ پاسخ

رفلاکس داره

پسر منم تازگی خیلی آب دهن می‌ریزه و رفلاکسم نداره . مامانم میگه بخاطر دندون نه که الان بخواد در بیاره ها ولی میگن آب دهن ریختن و از الان شروع میکنن

میگن گاهی بخاطر رفلاکسع گاهی هم توی این ماه سیستم گوارششون کامل میشه بزاق دهنشون میره جای نگرانی نداره

رفلاکسه

سوال های مرتبط