کسی شیرخشک نان آلترا داده به بچه ش ،تلخه ؟

۶ پاسخ

پپتی از همه بهتره

اره بدبو تلخ زهرمار

آره منم دادم ولی دکتر دخترم گفت یه مقدار کم توش نبات بنداز شیرین بشه بده بخوره انداختم طعمش خوب شد

بازم بالا میاورد بااین شیرخشک تنها فایده اش این بود ک وزن بچه رو شدیدا کم میکنههه

وای بوی گ*وه میده😞
رنگشم انگار ابه اصلا هرچی بریزی فایده نداره

اره تلخه و بدبو

سوال های مرتبط

مامان هامین🧿🩵 مامان هامین🧿🩵 ۱۳ ماهگی
مامان حسین جان مامان حسین جان ۱۵ ماهگی