پپتی از همه بهتره
اره بدبو تلخ زهرمار
آره منم دادم ولی دکتر دخترم گفت یه مقدار کم توش نبات بنداز شیرین بشه بده بخوره انداختم طعمش خوب شد
بازم بالا میاورد بااین شیرخشک تنها فایده اش این بود ک وزن بچه رو شدیدا کم میکنههه
وای بوی گ*وه میده😞
رنگشم انگار ابه اصلا هرچی بریزی فایده نداره
اره تلخه و بدبو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.