۲ پاسخ

من از اول ب پسرم بیومیل دادم .البته کمکی
اره خیلی شیرینه و خوشمزه اس حتی براش نان خریدم خودم از هردوشون خوردم بیومیل خوشمزه تر بود ولی یکم نرمه باید با قاشق هم بزنی تا گوله نشه

من بدنیا اومد کم وزن بود خود بیمارستان بهم داد شیرم نداشتم
بوش بده
وزن دهیش عالی
الان پسرم هفت ماهشه خیلی کم میخوره حالا نمیدونم از غذا بهش میدمه یا مزه و بوش دیگه فهمیده نمیخوره غذا رو میخوره شیر و باید به زور بدم

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان هامین🧿🩵 مامان هامین🧿🩵 ۱۳ ماهگی
مامان حسین جان مامان حسین جان ۱۵ ماهگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۱ سالگی