۱۴ پاسخ

😐😐😐

طبیعیه دیگ😐پسر من از ۵ماهگی میگه بابا

آره گلم

😐😐 خب باید شروع کنه حرف زدن دیگه
پسر من از ۵ ماهگی بابا میگه از ۸ ماهگی ماما
یه سری کلمات دیگه هم بلده مثلا عمه، آب ،جی جی, جیز, پوت( توپ😂) هاپ( هاپو )

چرا طبیعی نباشه پسر من بابا . ماما. آب رو میگه

نه غیر طبیعیه ببرش دکتر😁😁

مگه تاحالا نمیگفت؟!

دخرمنم از6ماهگی گفت

طبیعیه دیگه پسر من از ۳ ماهگی ماما میگه از ۷ ماهگی هم بابا میگه همش بستگی داره که خودت چقد باهاش تمرین کنی

پسر من از 7ماهگی گفت

پسر من به به میگه
موقع گریه مه مه

پسره من از شیش ماهگی میگه

باید کم کم حرف بزنن دیگه .ازین مم بعد ان شا الله کلمات بیشتری رو ازش میشنوید

دخترم از شش ماهگی گفت بابا از هفت ماهگی مامان

سوال های مرتبط

مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی
مامان هديه خدا(ستیا😍) مامان هديه خدا(ستیا😍) ۱ سالگی