۱۳ پاسخ

مطمئنم خاستی حال و هوامونو عوض کنی 😂

نههههههه

نهههه😐😐الان خاصیت چای و بسکوییت چیه!!😐ندیا

سخنی نیس

😅نع امریکا با اون امریکاییش از ۴ ماه به بعد غذا کمکی شروع میکنن اونم با اتمیل نه چایی بیسکوییت

سلام عزیزم،
البته که نباید بدید.
دلیل خاصی داره که میخوای کمکی بهش بدی؟

عجباا😐نههه

خدا ب خیر کنه عقل و شفااااا

نه عزیزم خیلی براش بده

ابگوشت بده بابا بسکوئیت و چای چیه
دیزی و ابگوشت قرمه بزی بهترن قوت دارن
خدا خیر داده بسکوییت مادرو زیر ۱ سال نمیدن میخوای به بچه ۳ ماهه با چایی بدی؟
تریاک کشیدی؟

جدی میگی؟

وااای نههه😑

یا خدا

سوال های مرتبط

مامان ❤دلوین❤ مامان ❤دلوین❤ ۹ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام ۱۶ ماهگی