مطمئنم خاستی حال و هوامونو عوض کنی 😂
نههههههه
نهههه😐😐الان خاصیت چای و بسکوییت چیه!!😐ندیا
سخنی نیس
😅نع امریکا با اون امریکاییش از ۴ ماه به بعد غذا کمکی شروع میکنن اونم با اتمیل نه چایی بیسکوییت
سلام عزیزم،
البته که نباید بدید.
دلیل خاصی داره که میخوای کمکی بهش بدی؟
عجباا😐نههه
خدا ب خیر کنه عقل و شفااااا
نه عزیزم خیلی براش بده
ابگوشت بده بابا بسکوئیت و چای چیه
دیزی و ابگوشت قرمه بزی بهترن قوت دارن
خدا خیر داده بسکوییت مادرو زیر ۱ سال نمیدن میخوای به بچه ۳ ماهه با چایی بدی؟
تریاک کشیدی؟
جدی میگی؟
وااای نههه😑
یا خدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.