فقط قطره پلارژین بری داروخونه هم میده هر هشت ساعتی بنظرم هشتا قطره
شربت سرماخوردگی مخصوص بچه ها هست
پلارژین از همه بهتره قطره شو بگیرید
اگه دکترم ببری فقط پلارژین میده
دکتر باید تجویز کنه
چرا سرخود میخواین به نوزادتون اونم شربت سرماخوردگی بدین
هر چی دکتر میده بده
نه والا دکتر باید برانوزاد تجویز کنه اینجوری خطر ناکه هرچی به نوزاد دااد
نه عزیزم خطرناکه فقط قطره پلارژین میشه داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.