برا سرماخوردگی نوزاد ۳ ماهه چه کنم؟

۳ پاسخ

فردا ببر دکتر‌ تا دوسالگی بیمارستان و اینا هم رایگان دکتر و ازمایشاتش

شربت نئو زینک هر ـ۸ساعت10 قطره

علائمش چیه؟

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۳ ماهگی
مامان آرسام و شاهان مامان آرسام و شاهان ۱۶ ماهگی