۸ پاسخ

نه اقتضای سنشه مال منم همینه

بخاطره سنشونه

دختر منم انقدرررررر نق میزنه فقط 24 ماما
خودشم نمیدونه چی میخواد الان دل مامانم به حالم سوخت یسر بردتش پیش خودش

همدردیم😩

دقیقا هیرمانم ی جیغایی میزنع که کر میشی

اره دختر منم یه ماهی میشه خییییلی بهانه گیر شده و گریه میکنه

اره پسر منم انقد جیغ میزنه دیوونمون کرده

وایی دقیقا بچه منم یک ماهیه الکی گریه میکنه و بهونه میگیره

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۲ سالگی