۴ پاسخ

من ت فرنی میزنم

آبپزش کن یکم با کره و شیرخودت یا آبجوش سرد شده قاطیش کن بهش بده

دکتر به من گفت از یک چهارم زرده شروع کن روز درمیون با یکم شیر رقیق کن تا بخوره
اگه نخورد قاطی سوپش کن

من خالی با یه ذره شیر رقیق کردم دادم نخورد
دیگه یه ذره ذره تو قاشق سوپش میریختم

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا✨ مامان معجزه ی خدا✨ ۱۳ ماهگی
مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ ۱۱ ماهگی