من یکی دو کشور هستن؟ هزارتا کشورن هزارتا پایگاه ایران دست تنها داره مقابله میکنه
فقط خدا باید بیاد کمکمون کنه
هیچکس دلسوز کشور ما نیست حتی احمقای وطن فروشی ک هستن و جمع نمیشن بجای همبستگی افتادن ب ضرضر کردن و حرف مفد خوشحالی علیه کشور خودشون
یکی از جنگنده ها رادار گریزه ایران هرکاری میکنه نمیتونه اینو پیدا کنه صداش رو هست خودشو نیست یهو میره بالای یه شهر نقاط مهم رو میزنه و میره
اصلا اصفهان پدافند هاش کار نمیکنه مستقیم جنگنده میاد راحت میزنع و میره😐😐😐😐
قشنگم جنگ دفعه ی قبل همه ی ضدهوایی های ایران رو زدن و الان ندارن که جنگنده هارو بتونن بزنن، واسه همینه جنگنده های آمریکایی راحت و ریلکس میان کلی هم تاب میخورن رو آسمونمون
من هیچی باور نمیکنم فقط شهر مون کع دیشب زدن دوستان من عکس فرستادن اونو باور میکنم
صداش میاد قلب آدم میریزه
از خود امریکا بم افکن بی ۲ شو هم ترامپ فرستاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.