منم از هفته ۲۸ شروع شده انگار
کمه ولی بازم بالا میارم
منم بودم ۲۷ هفته حالت تهو هام شروع شده بود تا ۲ ۳ هفته داشتم باز خوب شد ولی دیگه کلا بی اشتها شدم معدم انگار تحت فشاره کلا
من هنوزم که هنوزه تهوع صبحگاهی دارم
گاهی در طول روزم تهوع و دارم
اتفاقا منم دارم از ۲۹ هفته
منم دارم 🥴 فقط با متوکلوپرامید خوب میشم
وایی منم چندروزه حالت تهوع میگیرم ولی خب خدارو شکر کمه
من تازه یه هفته اس حالت تهوع ام کم شده نه تو رو خدا🤦🏻♀️
منم💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.