۸ پاسخ

منم از هفته ۲۸ شروع شده انگار
کمه ولی بازم بالا میارم

منم بودم ۲۷ هفته حالت تهو هام شروع شده بود تا ۲ ۳ هفته داشتم باز خوب شد ولی دیگه کلا بی اشتها شدم معدم انگار تحت فشاره کلا

من هنوزم که هنوزه تهوع صبحگاهی دارم
گاهی در طول روزم تهوع و دارم

اتفاقا منم دارم از ۲۹ هفته

منم دارم 🥴 فقط با متوکلوپرامید خوب میشم

وایی منم چندروزه حالت تهوع میگیرم ولی خب خدارو شکر کمه

من تازه یه هفته اس حالت تهوع ام کم شده نه تو رو‌ خدا🤦🏻‍♀️

منم💔

سوال های مرتبط