۵ پاسخ

منم دوبار دخترم بردم دکتر سرفه قطع نمیشه ویروس بدیه

بله من هم گرفتم شربت فقط گیاهی پروسپان بگیر مثل آب رو آتیش سرفه رو زود خوبه میکنه نیازی به آنتی بیوتیک نیست و اینکه قرص Acto cold بگیر هر ۸ ساعت ۱ دونه ۳ روز نشده خوب میشی مایعات هم زیاد مصرف کن

اگه تبش پایین نمیاد عفونت داره

کتوتیفن
قرص مونته لوکاست شبی ۱ دونه
دوای درد این ویروس همینه

والا من رفتم انتی بیوتیک داد سه تا دکتر بردم شایدم بیشتر دهنم. سرویس شد آب اواراس بده

سوال های مرتبط