دوروز مونده ب موعدم بیبی نشون میده

۵ پاسخ

منم ۳ روز مونده به موعد زدم منفی بود🥲
لک قهوه ای دارم🥲

من ۴روز مونده ب موعدم حاله کمرنگ انداخته فقط نمیدونم کی برم ازمایش اگر برم کامل نشون میده یا باز میگن باید تکرار بشه

من یک روز بعد موعد زدم منفی بود الان چهار روز تاخیرم

منم یه روز مونده یعنی میشه باردارباشم

من روز موعود زدم

سوال های مرتبط

شقایق شقایق قصد بارداری
مامان تودلی🫀 مامان تودلی🫀 هفته هشتم بارداری