۲ پاسخ

روز ده سیکلم یه فولیکول ۱۸ ازاد کردم ضخامت رحمم روز ده سیکل ۴ بود پریودمم ۲۸ روزس بنظرتون این ماه باردار میشم ؟؟

حداقل بزار یه هفته از پریود بگذره من ۴ روز تاخیر زدم

سوال های مرتبط