۶ پاسخ

من عصر زدم مثبت شد

عزیزم منم دو روز تاخیری دارم بی بی زدم منفی شد موند شنبه بزنم

عزیزم صبر کن ۷ روز تاخیر بزن ولی صبح اولین ادرار انشاالله که مثبتی

فرقی نمیکنه کی بزنی،ادرار باید غلیظ باشه،وقتی ادرار زرد پر رنگه یعنی غلیظه وقتی شفافه یعنی رقیقه،علت اینکه میگن صبح تست بزن اینه که شب خواب بودی تخلیه نکردی نوشیدنی هم نخوردی غلیظ شده

اصلش که صبحه، مقدار هورمونه بیشتره

موعودته؟
صبح باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان هاله مامان هاله هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا🥹✨ مامان معجزه خدا🥹✨ هفته هفدهم بارداری