خانما باکلوفن خوب نیست؟؟؟‌ برا رفلاکس میخام بدم

۳ پاسخ

من نکسیوم میدم و باکلوفن

من میدم خیلی خوبه جلوگیری میکنه از بالااوردنس اگه دکترتجویز کرده بده ...دکتره بهترمیدونه یا اینایی ک اینجان😐😒

گلم باکلوفن شل کننده عضلاته

سوال های مرتبط