۷ پاسخ

من هرماه ی کیک میخرم بااون عکاسی میکنم

زعنازنازنلی

تصویر

هانیز

یه خانمی نی نی شو روجانماز سبز گذاشته بود کنارش قرآن و زلوبیا وباخرما عدد3کشیده بود بنظرم ایده قشنگی بود هم ماه رمضان هس وهم باقران وجانماز قشنگ بود

برا منم فردا ۳ ماهش میشه اصلا ایده ندارم

اینم دختر من

تصویر

اینو من ماه دیگه میخوام بگیرم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مهدی یارمهوا مامان مهدی یارمهوا ۱۷ ماهگی
مامان هانا کوچولو🐣 مامان هانا کوچولو🐣 ۹ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱۱ ماهگی
مامان رایـان 👶🏻🩵 مامان رایـان 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی