۲ پاسخ

دختر من انقد نق زد و نخورد ک کلا از شیشه زده شد هرکاری کردیم دیگ شیشه نمیگیره هزار مدل شیرخشک و شیشه عوض کردیم فایده نداشت

پسر منم همینجوریه والا منم نمیدونم باید ببرمش دکتر ببینم جریان چیه ولی یه سریا میگن لثش داره سفت میشه میخواد دندون در بیاره یه دوماه اسیری همینجوری که کم اشتها میشه لاغر میشه اسهال میشن تا بخواد دندون در بیاد بعد کم کم خوب میشن حالا پسر من از سه ماهگی اینجوریه کلی هم لاغر شده

سوال های مرتبط