۳ پاسخ

یه پوشه گرفتم از این کلاسوری ها هر وقت ازمایش میدم سریع میزارمش داخلش که هم مرتب باشه هم گم نشه تو به تمام اون ازمایشا موقع زایمانت نیاز داری پس برو پیداشون کن

برو همونجای که ازمایش دادی کد ملی بده برتت چاپ مجدد میکنه برا چی دوباره آزمابش بدی

الان شما ی آزمایش قند بارداری داری با ۲۸ هفته سنوی وزن

سوال های مرتبط

مامان 🐣👼🏻لیام مامان 🐣👼🏻لیام هفته سی‌ویکم بارداری