تعادل هورمونیت بهم خورده منم قرص جلوگیری میخوردم چندسال قطع که کردم قبل پریودم لکه بینی داشتم دکتر گفت دیگه نمیدم بهت قرص هورمونی فعلا خودش احتمالا درست میشه تقریبا یک سال داشتم بعضی ماه ها بیشتر بعضی ماه ها کمتر
ولی یادمه اون موقع که بینی مو عمل کردم به خاطر عوارض بیهوشی لکه بینی داشتم قبل پریود قرص پروژسترون خوردم یک ماه اوکی شد
سردی و عفونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.