۲ پاسخ

تعادل هورمونیت بهم خورده منم قرص جلوگیری میخوردم چندسال قطع که کردم قبل پریودم لکه بینی داشتم دکتر گفت دیگه نمیدم بهت قرص هورمونی فعلا خودش احتمالا درست میشه تقریبا یک سال داشتم بعضی ماه ها بیشتر بعضی ماه ها کمتر
ولی یادمه اون موقع که بینی مو عمل کردم به خاطر عوارض بیهوشی لکه بینی داشتم قبل پریود قرص پروژسترون خوردم یک ماه اوکی شد

سردی و عفونت

سوال های مرتبط