مال من ۷هس احتمالا دکتر گفته هفته بعد ختم بارداری میدم چون فشارمم هی میره بالا نمیتونم چیزای شیرین و هندوونه اینابخور مایعات و آب فقط میخورم اوناهم اثرندارن
مايعات زياد مصرف كن ابميوه بيشتر اگه قند نداري چيزاي شيرين بخور
منم آبش کمه همش آب میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.