خانوما چیکار کنیم آب دور جنین کمتر نشه؟

۳ پاسخ

مال من ۷هس احتمالا دکتر گفته هفته بعد ختم بارداری میدم چون فشارمم هی میره بالا نمیتونم چیزای شیرین و هندوونه اینابخور مایعات و آب فقط میخورم اوناهم اثرندارن

مايعات زياد مصرف كن ابميوه بيشتر اگه قند نداري چيزاي شيرين بخور

منم آبش کمه همش آب میخورم

سوال های مرتبط

مامان گِردل کوچولوم مامان گِردل کوچولوم روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی