بستگی به آستانه درد خودت داره
بنظر من خیلی داره😢
برای اینکه ببینن لگنت مناسب طبیعی هست یا نه .. در حد خیلی کمی درد داره اما اگه خودتو شل بگیری نه یه معاینه سادس
خب اگر تو هفته های بالا انجام میدن ماها ک الان ماما همراه گرفتیم تکلیفمون چی مبشه
میترسم این همه مدت ورزش کنم اخر سزارین شم
نمیدونم منم یکشنبه قراره برم انجام بدم
برای اینکه بدونن لگنت تنگ هست یا ن میتونی زایمان طبیعی انجام بدی یا ن
درد هم اگه خودتو شل بگیری نترسی ن زیاد درد نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.