۶ پاسخ

بستگی داره چجوری انگشت بیارن اون تو 🤣
من دو دفعه رفتم دفعه اول خوب بود ولی دفعه دوم واقعا اشکم در اومد 🥲

من ک نمدونم تحریکی چیه ولی کلا معاینه اینا بستگی ب خودت داره ک درد داشته باشی یا ن من خودم چون کلا میترسم معاینه عادی برام درد داره پاپ اسمیر برام درد داره والا حتی رابطه هم اولش برام درد داره 😂😂😂😂

منکه خیلی درد داشتم

نه اصلا چقدر منو ترسوندن ولی دردش خیلیییی کم بود خیلییی

انگشت میکنه اون تو و میچرخونه. حسش میکنی ولی چیزی نیست ک تحمل نشه. خوبه. نترس

دست و فرو میکنن تو 😂

سوال های مرتبط

مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی