بستگی داره چجوری انگشت بیارن اون تو 🤣
من دو دفعه رفتم دفعه اول خوب بود ولی دفعه دوم واقعا اشکم در اومد 🥲
من ک نمدونم تحریکی چیه ولی کلا معاینه اینا بستگی ب خودت داره ک درد داشته باشی یا ن من خودم چون کلا میترسم معاینه عادی برام درد داره پاپ اسمیر برام درد داره والا حتی رابطه هم اولش برام درد داره 😂😂😂😂
منکه خیلی درد داشتم
نه اصلا چقدر منو ترسوندن ولی دردش خیلیییی کم بود خیلییی
انگشت میکنه اون تو و میچرخونه. حسش میکنی ولی چیزی نیست ک تحمل نشه. خوبه. نترس
دست و فرو میکنن تو 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.