۱۰ پاسخ

منم تنها خواستم اينه كه سر تايمم زايمان كنم بلكه تا اون موقع اوضاع بهتر بشه واقعا گناه ماها كه تو دلي داريم چيه تو اين تايم نه ميتونيم جايي بريم نه كاري بكنيم

ن مال ما ک کامله ولی بدبختی اینه دکتر درش نمیاره ک بزار تا سی نه هفته توف بهش

نع اصلا ترس چی

همگی باهم دعا کنیم تو دلی داریم زود قبول میشه😭

من الان تو یه وضعیتم ک میگم‌کاش چشام رو میبستم باز میکردم میدیدم همچی‌اروم شده بچمم تو بغلمه

من ک۳۴هفته اوژانسی ختم بارداری دادن

دقیقن

آره حجم استرس زیاده و میترسم از زایمان زودتر از موعد🥲

وای من دارم میمیرم خدایا فقط تا شرایط خوب بشه اتفاقی نیافته

نه البته تو هفته شما واقن زودرسه😂ولی با کوچیکترین استرس درد شدیدی میگیرم انگار هرلحظه میخام زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۸ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی