۲۱ پاسخ

نمیدونم والا منم خیلی حرصم میگیره

والا من توقع دارم 37 هفته کامل که بچه هم کامله بزام😂

من فک میکنم ایستگاهمون کردن🤣🤣

😄😄😄از این زایمان زودرسا قسمت همه😄

واقعا ۳۵ به بعد دیگ ترس نداره منم درکشون نمیکنم

بعد من دعا میکنم هروقت اومد هفتهش طوری باشه ک بمونه فقط🥲

شاید میخان تا 48هفته بمونن😂🥹

😂😂🤦‍♀️ منی ک از خدامه ۳۶ هفته بزام .چون سرقفلی تا ۴۱ هفته رو گذروندم الان غمم داره دوباره اونقدر طول بکشه

شیشه میزنه😂🤣🤣🤣

الان یکی گفته بود آسانسور ضرر داره برا باردار🫤🫤🫤🫤🫤؟

ادماروروانی میکنن 😂😂😂😂

😐😂😂😂😂

ای وای 🤣🤣

واقعا نمی‌فهمم بعضی ها رو طرف ۳۸هفتس میگه فلان چی رو خوردم ضرر داره 😐

شاید اسکولمون کرده

واقعا بعضی ها دیگه خیلی استرس میدن از هر لحاظ ....مثلا من خودم سرکلاژم پیام بعضی ها رو میخونم استرس تموم وجودمو میگیره

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

شاید فیله

من یه دوستی داشتم بهم میگفت تو سزارینی هستی مادر ظالمی هستی که میخوای سزارین کنی 😅

آره والا 😂😂😂

😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی