کسی بالشت بارداری استفاده میکنه خوبه ؟

۸ پاسخ

من مارک‌دیروحه مدل یو گرفتم. خیلی خوبه باهاش راحت به پهلو میخوابم دیگه رو کمر نمیخوابم

خیلی جوابه واقعا

اره.بنظرم بهترین وسیله هست.من اولین چیزی که خریدم همین بالشت بود چون همیشه عادت داشتم شبا روی شکم بخابم.دیگه از همون اولش استفاده کردم،الان دیگه عادت کردم به بغل بخایم.فقط هم U بگیرید.که دو طرف بدن رو کامل بگیره.مارک دی روحه من گرفتم.پارچش هم نخیه.من واقعا راضیم.چون خودم شبا راحت تر میخابم

آره خیلی خوبه

اره خوبه مدل یو

من تازه سفارش دادم هنوز دستم نرسیده

سوال منم هست

من خواستم بگیرم گفتن خیلی سنگینه نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان صدرا و ماهلین مامان صدرا و ماهلین ۱ ماهگی