من مارکدیروحه مدل یو گرفتم. خیلی خوبه باهاش راحت به پهلو میخوابم دیگه رو کمر نمیخوابم
خیلی جوابه واقعا
اره.بنظرم بهترین وسیله هست.من اولین چیزی که خریدم همین بالشت بود چون همیشه عادت داشتم شبا روی شکم بخابم.دیگه از همون اولش استفاده کردم،الان دیگه عادت کردم به بغل بخایم.فقط هم U بگیرید.که دو طرف بدن رو کامل بگیره.مارک دی روحه من گرفتم.پارچش هم نخیه.من واقعا راضیم.چون خودم شبا راحت تر میخابم
آره خیلی خوبه
اره خوبه مدل یو
من تازه سفارش دادم هنوز دستم نرسیده
سوال منم هست
من خواستم بگیرم گفتن خیلی سنگینه نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.