عالیه...مامانم برام دوخته یعنی کییف میکنم😂
اره من گرفتم خیلی خوبه انگار دورت یه دیوار امن 😀 شوهرم میگه قایق تفریحی😀
عالیه خواب راحت بهت میده مدل یو بگیر ک خیلی راحتهد
من مدل ال دارم خوبه ولی به نظرم مدل یو بگیری خیلی بهتره
چون ال رو هی باید میخوای پهلو عوض کنی همراه خودت بچرخونیش
ولی یو دوطرف بدنت هست دیگه راحت تری
در کلچیز خوبیه من که خیلی راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.