کسی بالشت بارداری استفاده کرده یا خریده؟؟؟خوبه ؟

۴ پاسخ

عالیه...مامانم برام دوخته یعنی کییف میکنم😂

اره من گرفتم خیلی خوبه انگار دورت یه دیوار امن 😀 شوهرم میگه قایق تفریحی😀

عالیه خواب راحت بهت میده مدل یو بگیر ک خیلی راحتهد

من مدل ال دارم خوبه ولی به نظرم مدل یو بگیری خیلی بهتره
چون ال رو هی باید میخوای پهلو عوض کنی همراه خودت بچرخونیش
ولی یو دوطرف بدنت هست دیگه راحت تری
در کل‌چیز‌ خوبیه من که خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری