چه کاربه خو دو تا بالشت اضافی بغلتون بزارید دیگه😀من اینکارو کردم خیلییییییم راضیم
عالییییی عالللیییی.. بهترین و ضروری ترین برای مادر بارداره.. من مدل یو خریدم اولش فکر میکردم خفه میشم اخه من قبل بارداری اصلا عادت نداشتم دور و برم چیز اضافه یا بالش باشه.. ولی الان بدون بالش یو خوابم نمیبره.. حس خفگی نمیده و کاملا راحت و کمر و شکمتون رو پشتیبانی میکنه... خلاصه که عالیه
من دوستم خریده بود خیلی راضی بود
من سر قبلی خریدم خوب بود. مدل U خیلی راحت و استاندارد بود واقعا نسبت به بالش خواب باکیفیت تری داشتم
منم خربدم هنوز نرسیده.مدل یو
برای جابجا شدن توی خواب پهلو به پهلو شدن یو خیلی بهتره
خیلی خوبه منم میخوام بگیرم خواهرم داشت خیلی راضی بود
باز من میگم برم وسطش حس خفگی میگیرم دور برم آزاد باشه بهتر میحابم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.