دوستان کسی بالشت بارداری خریده ؟ لازم میشه؟ کدوم مدلش بهتره؟

تصویر
۷ پاسخ

چه کاربه خو دو تا بالشت اضافی بغلتون بزارید دیگه😀من اینکارو کردم خیلییییییم راضیم

عالییییی عالللیییی.. بهترین و ضروری ترین برای مادر بارداره.. من مدل یو خریدم اولش فکر میکردم خفه میشم اخه من قبل بارداری اصلا عادت نداشتم دور و برم چیز اضافه یا بالش باشه.. ولی الان بدون بالش یو خوابم نمیبره.. حس خفگی نمیده و کاملا راحت و کمر و شکمتون رو پشتیبانی میکنه... خلاصه که عالیه

من دوستم خریده بود خیلی راضی بود

من سر قبلی خریدم خوب بود. مدل U خیلی راحت و استاندارد بود واقعا نسبت به بالش خواب باکیفیت تری داشتم

منم خربدم هنوز نرسیده.مدل یو
برای جابجا شدن توی خواب پهلو به پهلو شدن یو خیلی بهتره

خیلی خوبه منم میخوام بگیرم خواهرم داشت خیلی راضی بود

باز من میگم برم وسطش حس خفگی میگیرم دور برم آزاد باشه بهتر میحابم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری