کسی تو شیردهی قلیون کشیده؟؟

۱۲ پاسخ

بله من از بارداری تا الان هیچی هم نشده

اگر کشیدی بهتره تا ۳، ۴ ساعت بعدش شیر ندی

من همین دو ساعت پیش ولی از سردرد و سرگیجه دارم میمیرم

اره ولي كم

نه خیلی ضرر داره انگار بچتم قلیون میکشه برای جسم و روحش مضره

بنظرم نکش
من خیلی دوست داشتم بکشم ولی خیلی جلوخودمو گرفتم
تاثیر میزاره رو شیرت

من 1 ساعت پیش کشیدم دوباره ام می‌خوام بکشم

اره بابا هیچی نمیشه

منننمم

منننن

مننننن

من چندین بار

سوال های مرتبط

مامان قند عسل ( جانا) مامان قند عسل ( جانا) ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی