بچه رو بدخواب و بدقلق میکنه
من جك كردم نوشته اول به بچه شيد بديد بعد سيگار بكشيد و حتما لباستون و عوض كنيد و دست و صورتتون و بشوريد نيكوتين سيگار بعد چهار ساعت تو شير به حداقل خودش ميرسه و حتي نوشته بودن شير مادر شيگاري از شير خشك همچنان بهتره
😶😶😶😑😑
واقعا درک نمیکنم اونایی که گفتن ما شیر میدیم و میکشیم ینییییی انقد از جون بچتون واجبههه!!!
یکی از مامانا اینجا نوشته بود که دیشب قلیون کشیده شیر داده بچه مدام داره بالا میاره
من میکشم مشکلی نداره
قلیون میکشم من
به هییییییچ وجه نهههه
میشه فکنم بلافاصله شیر نده تا یه ساعت فکر میکنم از شیر بیرون میره
خیلیا میکشن ولی خب دیگه عوارضش برای بچه مهم نیست براشون
والا من ک میکشم اتفاقی همنیافتاده خداروشکر
خودت چی فک میکنی؟
نه عزيزم.
تو اطرافیانم یکی بود سیگار میکشید شیرم میداد ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.