#پوشک#نوزاد#شیردهی#فرزند پروری#شیرذهی#رفلاکس

تصویر
۹ پاسخ

خیلی زیادسرخ میکنم .و حتما با روغن جامد سرخ کن..و تو سرخ کردن سبزی واسه روغن دستو دل باز باش
بینظیر میشه

عزیزم من همیشه روغن زیاد میریزم و زمان سرخ کردنشم زیاده حدود ۶ یا ۷ ساعت با شعله خیلیییییییی کم و مرتب هم میزنم

رب انار بزن با چندتا تکه یخ آخر سر بیست دقیقه زیر شعله حالت دمی باشه

اگه میخوای روغن سیاه بندازه سبزی قرمه شمال بریز توش اندازه دوقاشق غذاخوری من از سبزی مارکت میگیریم

من اماده سرخ کرده میخرم اما همونو هم باز هر وقت می‌خوام درست کنم اول بدون روغن تفت میدم تا آبش بره بعد با روغن فراون دوباره میذارم یکم بمونه

با شعله کم زیاد سرخ میکنم و روغن زیاد

سبزی آماده میگیرم محشره🤌🏼

روغن زیاد بریز و با شعله پایین حسابی سرخ کن کلا اب هم ک ریختی شعلتو بده پایین تا اروم اروم جا بیوفته

با شعله متوسط با روغن زیاد و زمان زیاد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🍓 مامان ماهلین🍓 ۱ سالگی