#پوشک#شیرخشک#فرزند پروری#نوزاد#رفلاکس#

تصویر
۲ پاسخ

بگو به پسره پیام بده که فک کنم سوتفاهمی پیش اومده ...من زندگیمو خیلی دوست دارم لطفا دیگه پیام نده چون شوهرم پیامتو ببینه خیلی واسم بد میشه

دوستت خیلی کار اشتباهی کرده
اگه بخواد رابطه ای دوباره شکل بگیره بخاطر حماقت دوستت ۴ نفر بدبخت میشن...
بهتره بهش خوب و با حوصله توضیح بدی که به زندگی و شوهرش برسه
چون شوهرشه که قراره بابای بچه هاش و مرد زندگیش و عصتی پیریش باشه
نه شوهر مردم...

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🍓 مامان ماهلین🍓 ۱ سالگی